Re: Więzienie za nagranie płyty

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 17:05:06 MET DST

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> w wiadomości
<news:e6c1bq$gkl$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Nie pochlebiaj sobie tak bo w samozachwyt popadniesz.

:P

> Podważasz fakt wystąpienia rządu z taką ustawą? Oczywiste jest (mam nadzieję), że do
> jej przyjęcia nie dojdzie.

Na pewno nie będzie w postaci takiej, jak to usiłują propagować ratujące
swoją poczytność/oglądalność "serwisy" dezinformacyjne.

> Chodzi tu jednak o samą propozycję, która
> bądź co bądź, została zaprezentowana.

Jedynym wartościowym linkiem w tej kwestii byłby link do pełnej _oficjalnej_
treści projektu ustawy. A i nawet to nie, bo od projektu do ustawy dalej jak
stąd na księżyc. Popracuj/powspółpracuj przez długi czas w/z jakimś
rozrośniętym urzędem (min. wojewódzkim), sam się przekonasz, ile w takich
"informacjach inaczej" jest dziennikarskich sensacyjek.

Nierzadko się zdarza, że w urzędach, w tym ich "świecie" postawionym na
głowie, na etapie projektu może jakiś łapówkarz czy po prostu ignorant
przepchnąć "albo czasopism", tyle, że robota ignoranta zostanie
zweryfikowana, zanim trafi pod głosowanie (a jeśli nie zostanie, to oznacza,
że łapówkarzy było więcej i "albo czasopism" przepycha się w gąszczu
przepisów prawnych, który właśnie po to został jeszcze w poprzednim systemie
stworzony, żeby tzw. wówczas obywatel nie wiedział, o co chodzi...).

ps: Chcieli łosie UE, to ją majom :p, i przejdzie z tego jedynie to, co już
od dawna jest w starych krajach UE i czego domagają się łapówkarskie lobby
UE - jak myślisz, czemu producent CloneCD musiał wynieść się ze swoją
produkcją z Rajchu na "wyspy Bachama"?...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel