Re: Więzienie za nagranie płyty

Autor: Prussak <prusak_at_prusy.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 16:36:48 MET DST

"Dawid" <maniera@neostrada.pl> wrote in
news:e6bt7i$26f$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości

> A podobno żyjemy w państwie demokratycznym?
> Cós mi to przypomina, tylko wtedy był inny ustrój i krzyczano
> że naród był uciskany.Ten rząd zaprowadzi nas z powrotem
> do średniowiecza.
> Pozdrawiam

Juz tak nie placzcie. W czerwcu 1989 r. podczas wyborow jedna pani w tv
powiedziala, ze woli jest suchy chleb i popijac woda w wolnym kraju, niz jesc
bulki z szynka w zniewolonym. Macie wolnosc i cieszcie sie z tego, a nie
zachciewa sie wam jakis nagrywarek ;) Chcecie przehandlowac wolnosc za
nagrywarke? ;)

Pozdrawiam
Prussak