Re: Posiadanie nagrywarki-wiezienie??

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 15:17:33 MET DST

Osobnik posiadający mail'a jacek23@post.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Ministerstwo Kultury opracowało projekt nowelizacji ustawy o prawie
> autorskim i prawach pokrewnych. Nielegalne stanie się nie tylko
> posiadanie oprogramowania, które umożliwia łamanie zabezpieczeń na
> płytach, ale również posiadanie zwykłej, komputerowej nagrywarki płyt.

swietny pomysł.
Tyle tylko ze trzeba zalozyc ze jednak czesc ludzi ma nagrywarki w celach
backupu danych i oni powinni miec specjalne pozwolenia na posiadanie
nagrywarek. Wydawaniem zezwolen zajmie sie specjalny miedzyministerialny
departament do spraw pierdzenia w stolki. Trzeba bedzie tylko przyjechac do
urzedu z wlasnym komputerem, f-ra za nagrywarke zostanie podbita, znaczki
skarbowe, oplata za wydanie pozwolenia (nie wielka - jakies 200 zł) i juz
mozesz miec nagrywarke. Oczywiscie pozwolenie wydawane raz na 3 miesiace.
Cóz, ja jestem jeszcze zniesmaczony tym ze za kazdy samochód ciezarowy
musiałem na przegladzie zaplacic 50 zł wiecej za wydanie zaswiadczenia ze
jest ciezarowy (nie sa to jakies kratkowce tylko normalne samochody
dostawcze - słowem - udowadniamy zaswiadczeniami ze nie jestesmy
wielbładami). A teraz jeszcze musze jechac do urzedu z tymi zaswiadczeniami
i dowodami rejestracyjnymi kazdego auta zeby podbic dowód. Tylko niech mi
kurwa ktos powie - jak to zrobic skoro samochody cały czas jezdza? A gdybym
chciał aby poszczególni kierowcy podjechali sami do urzedu to kazdemu musze
dac upowaznienie i oczywiscie 16 zł w znaczkach za to upowaznienie...
cóz... dobrze ze przynajmniej nie kradna... tylko pobieraja oplaty...

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Poczštek i koniec zawsze sš jednoœciš."
Frank Herbert