Re: Z jaką prędkością wyświetlane są gry na TV?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 11:03:42 MET DST

"User" <nieistniejacy@stopspam.com> wrote in message
news:e6baa8$s39$1@nemesis.news.tpi.pl...
> OK. Już teraz łapię :-)
> Chciałbym jeszcze nadmienić że mam 100Hz TV, ale to chyba nie robi
> żadnej różnicy w kwestii maksymalnej ilości wyświetlanych klatek/s ?

Robi, natomiast nie wiem jak TV przetwarza wewnatrz sygnal - czy
akcpetuje sygnal w standartdzie VGA na wejsciu - technicznie 100Hz Tv to
odpowiednik monitora VGA 640x480x60 (dokladnie to 720x576x50) -
czestotliwosc odchylania poziomego ulega podwojeniu a wiec mozna w tym
samym czasie narysowac dwa razy wiecej linii