Re: HP Brio BA 400

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 09:22:28 MET DST

Użytkownik "as71" napisał w wiadomości
> Mam takie cudo w pracy ze zintegrowana grafiką bodaj Intel810 - system
> podaje że całe 4 MB pamięci.
> Pytanie - jak zwiększyć (o ile się da) wielkość pamięci przydzielonej
> grafice ? (RAM-u jest 128 MB, proc. Celek 466)

Jak masz na płycie AGP, to zainswestuj w ATi Rage z 32MB pamięci. Na Allegro
są za smieszne pieniądze.
Uwaga na karty Matrox... ja z G200 miałem problem na i815 i WinXP,
natychmiast po zainstalowaniu na 100% sprawnej karty system się wieszał.
Wrzuciłem jakieś 8MB ATi i po problemie.
Jak masz tylko sloty PCI, to może coś droższego,
np.
http://www.allegro.pl/item107775003_sapphire_ati_radeon_7000_64mb_pci_dvi_tv_new.html
DVI, TV, D-Sub, 64MB, i bardzo dobry obraz, bo w końcu to Sapphire i ATi.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?