Re: ktora marke laptopa wybrac?

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 00:42:42 MET DST

"WojtekZ" <kosciuszkousunto@onet.pl> wrote in message
news:e6a6t6$huj$1@nntp.aioe.org...
> Uwazaj :-)
> Jezeli chcesz sobie pograc, filmy pogladac, muzyki posluchac to nie kupuj
> notebooka!!!
> Jak masz zamiar popracować na nim, to od tani o wiele ważniejsze jest
> LEKKI - nie daj sie nabrac na badziewie z 15 lub jeszcze lepiej 15
> panorama lub nawet 17

oceniasz przez bardzo waskie wlasne doswiadczenia - kiedy mieszkalem
w Polsce mialem wypasionego 2procesorowego bigtowera z moniteorem
22 cale (lampa) i do zabawy maloego 14 calowego laptopa Toshiba
(fantastyczna jakosc wykonania przynajmniej te stare)
teraz kiedy za praca zmuszony jestem zmieniac miejsce zamieszkania
srednio co pol roku, stalem sie bardziej mobilny - do pracy i rzeczy
powaznych
mam 17 calowego laptopa HP, ktory przyznam jest ciezki, ale nosze go
nie czesciej niz raz w tygodniu, a doskonale nadaje sie do pracy, ogladania
filmow czy glupot typu internet, obsluga kart z aparatu, telefonu, mp3
do zabawy i pelnej mobilnosci mam PocketPC z telefonem i WIFI
co w zupelnosci nieomal zasteluje mi laptopa 14'
wszystko zalezy od potrzeb przyszlego uzytkownika i warunkow w jakich
bedzie komputera uzywac

ZOMO