Re: Pojemność dysku-problem ze sprzetem...

Autor: KaJak <jkaz[delto>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 00:09:48 MET DST

w <news:e69578$ktg$1@exit.garazowa.waw.pl>
Pawel Andziak napisał(a):

> natomiast moim zdaniem na "czarnym ekranie" widac 8623 i sie
> walnales piszac posta - w takim wypadku wszystko jest w porzadku.

...no jasne,masz racje!, przestawiłem cyferki-pisząć w pośpiechu i nie
sprawdzająć-jest dokładnie tak jak sugerujesz:-8623. Dzięki i
przepraszam za moje roztargnienie. Uspokoiliście mnie co do dysku, ale
przy okazji "rozwaliliście" moją teorie co do ciagłego wykrywania
układu dżwiękowego płyty przy uruchamianiu komputera. A może macie
jakieś sugestie co do tego przypadku bo winę systemu raczej wykluczam,
gdyz dzieje sie tak zarówno w Win98SE jak i Me. Na nowszych systemach
nie próbuje, gdyż sprzet jest za słaby.
Dzięki za odpowiedzi ...i wyprowadzenie mnie z błędu.

---
Pozdrawiam: k.j