Re: migotanie monitora

Autor: glaurung <glaurung_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 23:04:23 MET DST

> 3) uszkodzenie/zakłócanie karty graficznej
>
> Proponuję podłączyć inny monitor dla testu na początek, bo
> jest najbardziej podejrzany.

udało mi sie dorwac inny monitor podłacyzłem i objawy sa takie same jak na
moim monitorze wniosek karta graficzna sie sypie...
w ziazku z tym ze jestem kompletnie zielony w konfiguracji sprzetu mogłbym
prosic o jakies podpowiedzi roznch modeli kart...
jest tak z tego co sie dowiedziałem obecna karta jest wbudowana w płyte
głowna nie mam wejscia AGP (takie podobne jak do kości z ramem ale krótsze
bo nowe karty graficzne sie zdajsie do czegoś takiego opdczepia) natomiast
mam jakies cos co jest mniejwiecej połową dlugosci wejscia ramu takie
brązowe gdzies długosci 5 cm i jest w rzadku z tymi wejsciami co sieciowka
jest podłacozna ale mniejsze
procesor mam duron 850 mhz
płyta głowna nie wiem czy to to ale K7VMA
i nie wiem co jescze moge podac... kompa uzywam na dobra sprawe do pracy
word/excell/internet czasem jakies grafiki w photoshopie jakies filmiki
pooglaac czasem w baldura pogram albo herosow ale to z sentymentu i grafiki
super nie potrzebuje... przypuszam ze to jakas uzywana juz bede musial kupic
taka karte graficzna...

z góry dzieki Krzysiek
sorry za chaos w moich wpowiedziach