HP LJ 1020 USB - problem z instalacją pod XP

Autor: Raf <vangoth_at_wp.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 22:14:09 MET DST

WItam

Wiem ze ten problem pojawiał się już na grupach ale niestety u mnie jest coś
innego jeszcze ( tak mi się wydaje).
Przy instalacji tej drukarki pod WIN XP niestety system nie rozpoznaje
urządzenia. Podaje ścieżke do płyty instalacyjnej i pisze ze w podanej
lokalizacji nie ma informacji o sprzęcie. Dodawanie przez dodaj nowe
urządzenie również nie przyniosło oczekiwanego skutku.
Co ciekawe wchodząc w menagera urządzeń nie wyświetla się ta drukarka z
wyrzyknikiem jak u wielu osób mających podobny problem.( jest jako nieznane
urządzenie USB bez żadnych dodatkowych symboli)
Wersja bundle sterowników ze strony HP nie pomogła.
Co ciekawe, wyłączając w BIOS-ie USB 2.0 drukarka została wykryta bez
problemu jako HP LJ 1020 i widnieje jako USB Printing Support i działa bez
zarzutu aczkolwiek pojawia się dymek że to urządzenie może działać szybciej.
Podłączyłem ją do komputera kablem USB 3 metrowym, do 4 różnych portów USB i
nic to nie pomogło, dopiero wyłączeie USB 2.0 połowicznie załatwiło problem.

Prosze o pomoc

Dzięki

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0623-2, 2006-06-08
Przetestowano na: 2006-06-08 22:14:09