Re: creative p5800

Autor: Tauzen <gnhmra2001_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 13:04:07 MET DST

Filozofowie napewno nie wnosza nic do problemu
Ja sie do nich nie zaliczam bede odpisywal w taki sposob na jaki mam ochote.
Uwaga tu dziala kontrola czystosci pisowni jezyka, kontrola wypowiedzi
bawicie mnie ludzie takimi stwierdzeniami.
Szkoda pisania nic nie wnosimy wiecej do problemu opisanego wyzej.
Uwazam rozmowe za bezcelowa zegnam
PS oczywiscie nikt nie pomugl tylko doradzil a to roznica :)