epox 8rda3+ pro (nf2) problemy po uspieniu

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 12:31:58 MET DST

Od dawien dawna mam problemy z kompem... Doszedlem do tego ze winna jest
plyta glowna: epox 8rda3+ pro, z sieciowka 1000/100/10 na pokladzie.

Problem jest dziwny - wszystko dziala super, ale do momentu az komp
przejdzie na sleep (obojetnie czy S1 czy S3/S4). Po przebudzeniu
wszystko dziala ... poza sieciowka. System nie jest w stanie sie dogadac
z sieciowka, pod windowsem - nie dziala polacz/rozlacz, proba wejscia w
"system - menadzer urzadzen" konczy sie zwisem, pod linuksem modul
sieciowki zamiera, proba jego przeladowania konczy sie zwisem. Ponadto -
po takim uspieniu uzycie procesora przez kernel skacze nonstop 75-90% i
pracowac sie nie da.
Wylaczenie sieciowki na plycie zalatwia sprawe, ale 1Gbit mi sie
przydaje... Bios najnowszy