Re: tuner tv do laptopa

Autor: Greg <sgp_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 11:06:34 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1a4ixhxeqnmtz.1pfw24vrx45on$.dlg@40tude.net...
> marek.banaszak@wp.pl napisał(a):
> Zdecydowanie na PCMCIA Avermedia AverTV Cardbus Plus, ale kosztuje więcej.
> w tej cenie to możesz kupić jakiś na USB

Zdecydowanie nie ten na PCMCIA. Kupiłem i od razu musiałem wymienić. Ma
pobór prądu aż 1A przez co w sporej części laptopów nie działa. U mnie cały
obraz był rozjechany. Zadzwoniłem do dystrybutora na support i kazał mi od
razu wymienić na USB bo nic w takim przypadku się nie da zrobić.

Acha - nie działał z brata Toshibą A100-529, ale z moim starszym IBM T22
chodził bez zarzutu, tzn. z małym zarzutem - obraz w porównaniu do Winfasta
Expert był dużo gorszy.

pzdr
Greg