Re: Tuner TV zewn. 1600x1200

Autor: PaPi <mniales_at_chamnie.zloty.rog>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 09:11:00 MET DST

> A jaka dla Ciebie różnica, czy obraz TV zostanie przeskalowany
> przez tuner czy przez LCD? Bo i tak będzie musiał być przeska-
> lowany -- obraz PAL ma rozdzielczość IIRC 736x288 (50 pól na
> sekundę lub przeplot na 536 wierszy).

Nie wiem jaka jest to roznica, ale przeskalowanie 1280x1024 z zewnetrznego Avera
9 wygladalo tragicznie w porownaniu do obrazu z wewnetrznego Leadteka expert
2000 jaki daje 1600x1200.
Gdy wlaczylem w LCD brak przeskalowania ten Aver w 1280x1024 dawal calkiem fajny
obraz tyle tylko, ze w mniejszym (niz na caly ekran) okienku.
Problem w tym, ze nie chce wlaczac komputera by wlaczyc TV a nie mam miejsca w
malym pokoju na drugi ekran.

Pozdrawiam
PaPi