Re: creative p5800

Autor: Tauzen <gnhmra2001_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 02:10:34 MET DST

Ale o co chodzi ?
W czym problem ??
Od kiedy na necie sa jakies zasady ?
Kontrola czy co ?
Laske mi ktos bedzie robil ze raczy odpowiedziec na moje pytanie na moj
problem
mam sie cieszyc ze raczy pomuc :)
Ja sie pytam to po co te grupy po co caly internet
Kazdy ma prawo do swobodnego wypowiadania sie nie obrzajac nikogo.
Wazne jest sedno pomocy wartosc odpowiedzi to ze komus mozna pomuc.
I tylko tyle
A madrale filozofowie zawsze sie znajda wszedzie.
Nie pozdrawiam Pan madrego
Użytkownika "PSYLO"
Pozdrowienia dla wszystkich co chca pomuc i pomagaja.

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Net