Re: Problem z "podwojna sieciowka"

Autor: Pejti <pejti_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 00:44:23 MET DST

> - bardzo mozliwe ze kontrole dostepu do sieci masz m.in. po MACu tej
> karty PCI.

nie znam sie na tym ale faktycznie dostawca netu wpisywal jakies dane
sieciowki do jakiejs "bazy"

mam jeszcze jeden problem :) moze akurat bedziesz wiedzial :P
ze starego kompa mam tylko przelozony dysk przy czym byl on ostro
zawirusowany: MIEDZY INNYMI "otwieral sie" folder Moje dokumenty sam z
siebie po prostu robie cos na kompie i nagle sie pojawiaja moje dokumenty
jakbym je kliknal z pulpitu
dysk ma 2 partycje C i D
partycje C sformatowalem i zainstalowalem na nowo windowsa ale na D mam
jeszcze dane i narazie chcialbym sie wstrzymac z formatem
problem w tym ze nadal pojawiaja mi sie te moje dokumenty :/
myslalem ze nawet jesli jest cos na tym D to przeciez po formacie C i
zaintalowaniu na tym systemu nie powinno byc problemu myslisz ze to moze byc
wina wlasnie partycji D czy moze czegos innego?