Re: K6-2 500 a Divx/DVD

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 23:12:29 MET DST

Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
> Jeszcze miałbym pytanie jaką inną kartę grafiki mógłbym wstawić.
> - czy mogę wstawić powiedzmy Nvidia 2MX400 ?

Powinno się dać. Ale spraw sobie lepiej coś od ATi.. najlepiej na układzie
Rage 16-32MB i w bardzo tani sposób zapewnisz sobie niezłe wsparcie dla DVD.
Taka karta sporo odciąży proca i da niezły obraz.
Co do divx... to tak jak Ci radzili.. na ffdshow powinno działać ok.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?