Re: Obudowa - 6 dyskow

Autor: Qbasic <js77_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 19:44:49 MET DST

Użytkownik "Cezar Ponti" <pegazzzwywal@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e66l1k$ro7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dzieki.
> no wlasnie sie nad nim zastanawiam.
> A widzialem kiedys taka obudowe ktora miala taka metalowa siatke z przodu
> taka czarna kojarzysz moze co to moglo byc?
> Podobnie wygladala jak ten chieftec moze to tez byl chieftec ale nie
> pamietam juz
> pamietam ze mi sie podobala i wykonanie miala tez solidne i ta siatka byla
> dobra
> bo powietrze tam wchodzilo przez ta siatka dzieki temu przewiew pewnie byl
> b. dobry.
> Pozdrawiam

Ten Chieftec z przodu ma wymienne panele pod którym jest wiele dziur,
jest tam miejsce na filtr przeciwkurzowy,który sie bardzo przydaje,
buda jest naprawde przewiewna z kazdej strony,pod warunkiem za zaopatrzysz
ją w komplecik wiatraków,
polecam Fandery,ciche,wydajne..
Duzy plus tej budy to 3 wiatraki wiejące na hdd,a gorące powietrze ucieka po
przeciwnej stronie.
Jak na 6 sztuk grzejących sie twardzieli LBX powinien spokojnie Ci
wystarczyc

Pozdrawiam