Re: [Żart :P] Problem z ładowaniem się Windowsa XP (może sprzętowy)

Autor: Batoni <batoni_at_pf.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 19:18:00 MET DST

<Użytkownik "Kulek" <pawel.81@gmail.com> napisał w <wiadomości
<news:1149695884.148165.203830@c74g2000cwc.googlegroups.com...
<Sprawdź RAM, mnie wywala BS raz na 20/25 odpaleń, <ale nie przeszkadza
<w dalszym użytkowaniu. Po przegrzebaniu podzespołów <wyszło że to
<pamięć.

Ram na pewno dobry - przełożyłem bo z mojego starego kompa a poza tym jak
już windows się załaduje to anie raz się nie zawisił a tedtowałem go i w
grach i w 3DMarkach - wszystko pięknie chodzi - tylko te cholerne ładowanie
systemu czasem się zatrzymuje. Acha - S.M.A.R.T. wskazuje, że dysk jest
całkowicie OK - żadnych bad sektorów. Będę walczył dalej. Dzięki za
wszystkie rady.
batoni