LCD wyjście cyfrowe nie działa

Autor: .:||rafson||:. <niemam_at_opl.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 10:13:22 MET DST

Witam,

Mam następujący problem a mianowicie mój LCD EIZO M1700 czasami podczas
restartu Windy po zakończeniu okna startowego wyłącza się. Nie pomaga
wymuszanie przełączania na tryb cyfrowy ani repetowanie za każdym razem jest
tak samo. Objawy te występują tylko na wyjściu cyfrowym n analogu jest ok.
Nie wiem czy nie jest przyczyną to, że mam wyjście na TV z kary, ale to
tylko moje przypuszczenia.

Komp: Atlon 300+, Ati Redeon x1300, 1 GB RAM-u

Pozdrawiam

Rafał