migotanie monitora

Autor: glaurung <glaurung_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 08:54:19 MET DST

moj poprzedni post został zignorowany ale bede wytrwały...
chodzi o to ze mi migocze obraz na monitorze philips 107 E5 ale nie jest to
takie zwykłe migotanie bo po pierwsze przed zmiana radiatora z
wentylatorkiem obraz migotał raz na ruski rok teraz cały czas co dziwne w
czasie wklepywania reguł w excellu a konkretnie przy wpsisywaniu wartości w
nawiasy migocze bardziej jak zamykam jakies okna tez migocze bardziej i
ogólnie jak procek ma jakies wieksze obciazenia... przjerzałem dyskusje na
grupie na temat migotania i dowiedzialem sie ze to moze byc od jakiegos pola
magnetycznego ale monitor stoi w tym samym miejscu od 3 lat i wczesniej bylo
ok i jedyna rzecz jaka sie w jego otoczeniu zmieniła to radiator ktory jest
w obudowie jakies 50 cm poniżej monitora... czy to moze byc wina
wentylatorka??

pozdrawiam Krzysiek