Re: Via kt 600 vs Nforce 2-3

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 00:41:32 MET DST

Dnia 6.6.2006, MOST napisał(a):

> Mam do was pytanie odnośnie porownania wydajności płyt głównych opartych na
> chipsetach z tytułu na których powiedzmy posadzony będzie Athlon barton
> 2500+. Nie interesuje mnie przetaktowywanie. Czy różnica w wydajności na
> korzyść nforce będzie mocno widoczna?

Do trójki to nie ma co porównywać choćby ze względu na inny socket.
A co do nF2 v KT600 to w typowej pracy różnic wielkich nie będzie (w
ekstremalnych przypadkach do kilku procent), ja bym jednak wybrał nF2
choćby dlatego, że może Ci taka ochota na przetaktowanie przyjdzie. ;D
Choć na korzyść KT600 przemawia jego cena.

--