Re: uszkodzenia jpg jako objaw padu jednoczesnego dwóch HDD samsung SP1614N ?

Autor: Pink <pink25_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 22:34:48 MET DST

Użytkownik "NOKGAMER" <nokgamer@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e64g5j$jop$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Użytkownik "Pink" <pink25@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Nic nie pisałeś, że się psują od leżenia. Może podczas zapisywania się
> wywalają.
Napisałem...
"Np. wczoraj zgrałem z aparatu ok. 100 zdjęć. Wszystkie obejrzałem, były ok.
Po ok. 10 minutach oglądam
ponownie a tu już 5 uszkodzonych. Komputer nie restartowany w tym czasie nic
się nie działo."

> Weź PC-CHECKa i się nie kłóć.
Nie kłoce się tylko chce poznac jak najwiecej informacji zanim zaczne badac
i "leczyć" a jak mogłaby w moim przypadki psuc pliki pamięc po prostu nie
rozumiem...

> wymyślimy więcej. Oczywiście mniemam, że nie przetaktowujesz magistrali...
nie mam.

Teraz staram sie zgromadzic się wszystkie iformacje na jednym dysku aby
drugi był pusty i tym pustym sie zajmę dokładniej a potem zmiana...