Re: karta graficzna czy caly komp?

Autor: GEN <gen_at_sownet.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 19:50:52 MET DST

Moim zdaniem totalnie nie oplaca sie kupowac juz tej karty od Ati do takiego
komputera - chyba ze naprawde lubisz grac w stare gry a nowych odpalac nie
bedziesz by sie nie denerwowac. Ja ci sugeruje abys sie nie pchal w ten
stary pod wzgledem technologicznym komputer - mimo ze jest jeszcze dosc
mocny. Jesli masz jakies fundusze, nawet nie duzo, to dobrym rozwiazaniem
jest zakup platformy na s745 do tego Sempron 2800 64bit ktory do OC jest
stworzony, giga ramu juz masz to na nowej platformie twoje pamieci ozyja z
prawie dwukrotnie lepszym czasem dostepu (z racji kontrolera pamieci
wbudowanego w procesor) no i ostatnia rzecz to gniazdo pcie16 na karte
graficzna - polecam np plyte glowna DFI NFINITY NF4X i do tego jakiegos GF z
serii 7GT albo troszke gorszego GS.
Zmieniajac plyte glowna z procesorem za sprawa dolozenia nawet 200 zl i
zamiana karty graficznej - tzn zakup nowej (ze stara nie wiem co zrobisz)
nie bedzie mala sumka, musisz to przemyslec

Pozdrawiam