Re: Laptop do 3000,- brutto

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 10:34:01 MET DST

> Lub marka. Najlepsze jesli chodzi o jakosc i niezawodnosc sa chyba
> (kolejnosc niewazna): Asus (uzywam), Toshiba, Dell, IBM/Lenovo,
> Sony.

No wlasnie jakos nie mam zaufania do Asusa ;)
Choc pewnie to i tak o klase lepiej jak Acer...

> Takze ja bym postawil na marke, dodatki (oryginalny windows, torba,
> myszka), subiektywny wyglad matrycy itp.

Zapomnialem dodac - licencja na windows jest, wiec te 3000,-
to tylko na sprzet.

Przygladam sie wlasnie temu IBM'owi poleconemu powyzej.
Nie sadzilem nawet ze cos z ich stajni jest osiagalne w tej cenie. :)
Tylko faktycznie design nie zmienil sie od ladnych paru lat ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.