Re: Kierownica i restart windowsa

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 10:23:00 MET DST

Osobnik posiadający mail'a Radoslaw.Sokol@polsl.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> 1) Instalowałeś do niej jakieś sterowniki?

tak, oczywiscie, choc ponoc sterowniki to niestety najwiekszy minus tego
urzadzenia. Sa np. problemy z kalibrowaniem, moze to jest kolejny przykład
kieskich sterowników.

> 2) Czy dzieje się tak z innymi urządzeniami USB?

nie, nie dzieje sie.

> 3) Czy wyłączyłeś automatyczny restart po niebieskim ekranie?
> (http://www.grush.one.pl/article.php?id=bluescreen)

rzeczywiscie było wlaczone, wyłaczyłem, zobaczymy co bedzie sie dziac.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"BšdŸ odważny. A jeżeli nie jesteœ, udawaj, ze jesteœ.
Nikt nie zauważy różnicy."   H. Jackson Brown, Jr.