Zakup laptopa - porady

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 07:54:00 MET DST

Witam grupę.

Za dni kilka wypadam do kraju Albionu i niestety ale będzie mi tam
potrzebny komp. Chciałbym tam już kupić jakiegoś laptopa z drugiej ręki
za niewielkie pieniądze. Teraz powstaje problem, nigdy się specjalnie
nie zajmowałem laptopami i nie wiem na co zwrócić szczególną uwagę przy
zakupie takiego używanego urządzenia. Może ktoś z szanownych grupowiczów
może się podzielić swoją wiedzą na ten temat.

Pozdrawiam.

--
"Zawsze myślałem, że bliźniaki są rozsądniejsze. Tymczasem próba
rozwiązania problemów Polski za pomocą zaostrzenia kodeksu karnego to,