Re: Karta radiowa a stary komp

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 02:43:24 MET DST

<<>> Gozdek <<>> <gozdek@poczta.onet.pl> wrote:

> Walsnie jakas firma maz zakladac internet radiowy mojej dziewczynie a
> ona ma starego kompa na BX i wlasnie, nie wiem czy im zgalaszac ze
> jest to stary komp, czy jak sami przyjada to cos zrobia?

  To w takim razie ich problem, a nie Twoje zmartwienie. By 2 razy nie
biegali po karte [bardziej zalezec bedzie na czasie dziewczynie niz
instalatorom i nastepny raz moze zobaczyc ich za tydzien-dwa] mozesz
oczywiscie zanazczyc ze komputer jest na iBX z PCI 2.1

PS:
Jakie masz okna? Jesli nowe kostrukcje kratownicowe [platiki] to kiepsko
widze estetyke instalacji, a Twoja dziewczyna pewnie jeszcze bardziej.
Instalatorom wifi zazwyczaj nie zalezy - wala dziury przez futryne lub
na wylot przez sciane szczytowa byle bylo szybciej. Widzialem juz
"specjaliste" wiercacego z udarem w drewnianej futrynie na odwrotnych
obrotach. Z tego wzgledu u siebie robilem instalacje sam: nameczylem sie
troche z lapaniem peszelu pietro nizej a potem podciaganiem go do gory
7m na linkach, ale dzieki temu mam jedna ~1,5cm dziure w scianie tuz nad
listwa [za meblami], a na dachu zero dodatkowego wiercenia - maszt
przymocowany do konstrukci anteny sat. na obejmy-cybanty od przewodu
paliwowego Stara [wiekszych nie bylo]. Jak patrze po znajomych u ktorych
ktos robil instalacje to az zal sie robi - zazwyczaj wywalone wielkie
dziury w futrynach i kable lecace luzem w najmniej odpowiednim miejscu
pokoju, tak ze kwestia czasu jest wyszarpanie gniazda z karty sieciowej.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl