Problem z urządzeniem HP 1510

Autor: Koval <kovaleczek_at_o2.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 16:53:32 MET DST

Witam serdecznie,

Znowu mam problem z urządzeniem HP 1510. Zaczęło się od tego że od nowości
drukowało mi stronę startową(problem opisany na grupie) rozwiązaniem było
zeskanowanie tej strony aby skalibrować głowicę. W serwisie nikt nie
udzielił mi pomocy ale od czego jest grupa (DZIĘKI)
Teraz znowu szanowna drukareczka postanowiła sobie drukować zawszę ostatnią
stronę z poprzedniego dokumentu. Czyli wygląda to tak drukuję sobie np. 4
strony pisma ale zawsze pierwsza kartka to ostatnia z poprzedniego
drukowania. Wygląda na to że coś mi zostaje w buforze drukowania.
Najśmieszniejsze jest to że jak skończy drukować to pokazuje mi brak papieru
pomimo iż w podajniku znajdują się kartki. Stosuje papier pol jet 90g (nie
żaden Tesco korzystny zakup). Stererowniki przeinstalowywane tysiąc razy,
brak wirusów, miliony telefonów do HP Warszawa bez żadnego skutku. Bardzo
proszę o pomoc (jeśli jest możliwe naprawienie tego złomu). Tak nawiasem
mówiąc nie polecam urządzeń marki HP (przynajmniej drukarek) Canon IP 1500
użytkowany extremalnie sprawuje się bez zarzutów, Oki 3321 -drukarki tej
marki nie wymagają pochlebstw.

Pozdrawiam
koval