Re: jaki crt?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 09:14:59 MET DST

Użytkownik "Pawel" <pavvcio@vp.pl> napisał w wiadomości
news:e5vajd$r0p$1@opal.futuro.pl...

> Użytkownik "Krzysztof K." <kihu@icpnet.pl> napisał w wiadomości
>
> http://allegro.pl/item106500882_ibm_p275_rok_produkcji_2002_.html a taki
> jest dobry?

Witam

Ten jest dobrym jesli nie bardzo dobrym monitorem ale kupujesz na allegro w
ciemno.
Poczekaj troche i znajdz monitor w poblizu miejsca zamieszkania, wtedy
mozesz organoleptycznie zbadac co i jak.
Takie firmowe monitory byly bardzo drogie i przewaznie kupowane przez firmy
wiec roznie moze byc, jeden mogl pracowac caly dzien a drugi stac u prezesa
na biurku jako podstawka na kwiatek to jest loteria. Generalnie jesli CRT co
zawez poszukiwania do monitorow na kineskopie Trinitron (Sony) oraz
Diamnontron (Mitsubishi). Ja od paru ladnych lat uzywam IBM P260 i jestem
zadowolony, wygralem go kiedys w konkursie na szkoleniu IBM :).

Pozdrawiam
Mirek