Re: creative p5800

Autor: Tauzen <gnhmra2001_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 00:43:28 MET DST

Czesc mialem cos podobnego poszukalem na swoje plycie zworek odpowiednio
ustawilem podlaczylem na przedni panel obudowy audio i mam ok
Przejzyj opis plyty lub napisz co to za plytke masz ?
Musi sie dac napisz czy w obudowie z przodu masz gniazdka audio ?
Inaczej dokupisz panel i podlaczysz go do plyty.