Re: Sztańskie procesory!

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 23:51:57 MET DST

Jarosław Grabek napisał(a):
> A co w takim razie z całym pentagramem?

Nie ma to jak porównanie Intela i Pentagrama ;)
A ten drugi przy innym logo z całą pewnością miałby większą sprzedaż,
szczególnie w tym kraju.

> A może ja źle odczytuję ten napis i symbolikę?

Owszem, to również. Historia symbolu podobna jak kilku innych, np.
swastyki. Ale to już nie miejsce na szczegółowe dyskusje :)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorii: