Re: Obudowa - 6 dyskow

Autor: Cezar Ponti <pegazzzwywal_at_poczta.fm>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 22:59:33 MET DST

Użytkownik "Qbasic" <js77@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e5vems$e8r$1@atlantis.news.tpi.pl...

> moze cos od Chiefteca.. http://www.chieftec.pl/?mod=case&id=29

Wlasnie mysalem o chieftecu.
nie widzialem jej z bliska ale wydaje mi sie ze ona nie jest zrobiona
najsolidniej
w sensie ze to poprostu normalna duza obduwa z wieksza iloscia szyn
i dodatkowym wiatrakiem sa jakie slepsze modele tak zeby mialy jakies
kanaly powietrzne zeby to sie jakos chlodzilo ?
Pozdrawiam