creative p5800

Autor: nemo <nby_at_o2_ciach_.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 22:55:12 MET DST

Witam
mam dzwiekowke AC97: VIA 3059, ALC 655 cokolwoek by top nie znaczylo
kupikem glosniki creative p5800. Podlaczylem wszystko cacy graja ladnie 5+1.
Ale pojawil sie problem w postaci podlaczenai mikrofonu! na plycie mam tylko
3 wyjscia na jacka i we wszystkich trzech siedza kable od creativa (front
out, rear out i center/subwoofer out).
w subwooferze niby mam aux in ale to przeciez widzi tylko glosnik, do karty
dzwiekowej to jzu nie dojdzie (to oczywiste ale sprawdzilem - jak
przewidywalem nie dzialalo). Pytanie brzmi jak podlaczyc mikrofon do kompa??
nie mam wyjscia na przedni panel (ani usb ani wtykow audio - jak kupowalem
obudowe nie zwrocilem uwagi). kumpel doradzil mi zebym wlozyl zwykly
rozdzielacz(1 na 2 jacki) w miejsce na mikrofon czyli subwoofer+center out
ale karta nie odczytuje wtedy z tego wyjscia, chyba ze bede w konfigu
zmienial: uzywam mikrofonu dzwiek 2.1 lub 4.1 nie uzywam mikrofonu 5.1.
Pojdzie cos takiego czy uszkodze dzwiekowke? Przyznam ze nie chce caly czas
wpelzywac pod biurko bu podlaczac mikrofon zamiast glosnikow.
dzieki za rade i sorki za dlugawosc posta

--
nemo