Re: kamerka EYETOY

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 21:40:03 MET DST

Paweł S, napisales:
> Witam chce kupić kamerke do PC i mam możliwość nabycia kamerki EYETOY,
> tylko nie wiem czy to jest dobra kamerka.

Bardzo dobra - ma dużą czułość (choć to CMOS) i świetny obiektyw, z bardzo
dokładną regulacją ostrości. Działa płynnie nawet przy słabym oświetleniu,
dobrze ustawia balans bieli i... jest bardzo ładna. :) Ma też wbudowany
mikrofon. Jedyny problem to soft - istnieje tylko stworzony przez jakiegoś
zapaleńca sterownik do obsługi urządzenia pod Windows XP. Nie wiem, czy
odpalisz ją pod innymi systemami.

k,