Re: SATA czy PATA - opłaca się?

Autor: bolo <bolo_NOSPAM__at_irc.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 21:37:58 MET DST

Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <gozdek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Skoro bedziesz wymienial plyte to proponuje kipic dysk SATA i jakis tani
> kontroler najlepiej na chipie Silicon Image 3112.

moze nie jestem na bierzaco, ale taki kontroler to wydatek minimum 70zl.
stalem przed takim samym dylematem, i uznalem, ze bardziej oplaca sie kupic
nowa (czytaj uzywana ale z sata wbudowanym)plyte glowna a stara opchnac na
allegro niz inwestowac w kontroler, ktory i tak bedzie ograniczony
przepustowoscia PCI a za rok bedzie lezal na polce albo sprzedasz go za 10zl

--
pozdrawiam
bolo