Re: obudowa

Autor: Piotr <pnat_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 17:19:10 MET DST

Dnia 4 Jun 2006 05:25:42 -0700, skwarcio napisał(a):

> e, ale śmieszne!!!
> Ale tak poważnie... Ma wyświetlać temperaturę procka, prędkość
> wiatraków itp, itd.
> Składam peceta na chłodzeniu Zallmana i zależy mi aby prawie nic nie
> było słychać. Ok?
> Pozdrawiam

Nie, żebym byl upierdliwy ale co to znaczy na chłodzeniu Zalmana?
Zakładasz same pasywne? Ponadto już ci pisałem, że obudowy są
ciche to chłodzenie chałasuje, więc kup taką co ci się podoba i
do niej ciche wiatraki wg obstalunku i zasobności kasy. Ja mam
Chiefteca BX i jest cichy :-)). Na stronie www.4max.pl masz
przegląd wentyli z opisem głośności i przepychanego powietrza.
Warto rozejrzeć się za taką, która ma gniazda na 12cm wiatraki. I
po co ci 500W? Taką zasiłkę dają do bigtower...
pzdr
Piotr