Re: Obudowa - 6 dyskow

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 15:48:32 MET DST

Użytkownik "Cezar Ponti" <pegazzzwywal@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e5udqs$lue$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> z racji wejsca w system raid 5 plud jeden osobny dodatkowy dysk
> musze zmienic obudowe.
> Szukam czegos po prostu dobrego co polecacie zeby wsadzic tam 6 dyskow
> i zeby to wmiarde dobrze bylo chlodzone ?
> Pozdrawiam

Np. Codegen 9011
http://www.hart.pl/sklep/product.php?pid=1163

Nejlepiej kupić bez oryginalnego zasilacza i wsadzić innej marki o lepszych
parametrach.
W obudowie są 3 wentylatory wyciągąjące powierze (2 tył, 1 góra).
Niestety dyski musisz umieścić w szynach 5,1/4">3,5". Moim zdaniem ma to
swoje plusy - szyny działają jak radiator, pozatym łatwiejszy jest przepływ
powietrza. Otwierane wentylowane przednie drzwiczki ułatwiają
montaż/demontaż. W obudowie jest 7 LED'ów zatem dla każdego dysku możesz
podłączyć osobnego LED'a, monitorując tym samym aktywność pracy dysków.

W robocie mam złożone 2 stacje robocze a w każdym z nich konfiguracja
napędów: 6 x SCSI, 1 x SATA, 1xDVD. Pewnie są lepsze obudowy ale w moim
przypadku te Codegeny świetnie się spisują od ponad roku.

Pozdrawiam,

--
Chopin
stawnanet@wp.xl