Re: Polsat Cyfrowy -> Karta graf z ViVo -> nagrywanie na HD

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 15:30:51 MET DST

> Może głupie, ale czy pogłączony jest właściwy "czincz"?
Chodzi Ci o to ze obydwa sa czerwone? Jesli tak, to podpiety jest
wlasciwy :) Chinche audio biegna przez srodek pokoju prowizorycznie i
wchodza w karte muzyczna. Chinch Video leci ladnie pod wykladzina bo
uzywam go od video out (ogladania filmow na ekranie tv). Wiec pomylki
nie ma :)

> W programie
> obsługującym nagrywanie wybrałeś właściwe wejście?
Hmm, Chyba tak. Probowalem ze wszystkimi 3: Composite (chinch) S-video i
  decoder.

> Czy karta z całą
> pewnością jest VIVO?
Tak. To ta karta.
http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/geforceFX_5900/msi_fx5900XT.html

> Jeżeli wszystkie odpowiedzi są: tak to spróbuj programu iuVCR.
NIe pomoglo. Nadl jest czarne

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka