wyciszanie dźwięku

Autor: nowy <nospam_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 13:26:42 MET DST

Mam płytę Asrock 775i65PE (karta dźwiękowa na płycie) zdarzyło mi się kilka
razy, że grał Winamp i w pewnym momencie dźwięk się wyciszył zupełnie.
Winamp pokazywał że ma włączony play jednak pasek stanu od długości utworu
nie przesuwał się. Wejście do programu WinMediaPlayer powodowało też że nie
było już dźwięku, odtwarzanie przykładowych sampli dźwięków systemowych też
nic nie dawało. Pomagało tylko uruchomienie ponowne systemu. I tu co dziwne
podczas zamykania systemu dźwięk systemowy się pojawiał.

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czym to jest spowodowane i jak na to
zaradzić...