FTP... ?

Autor: Marek <fun_site_at_poczta.USUN.TO.onet.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 17:44:05 MET DST

A wiec zaczne od tego ze nie jestem pewien czy to aby napewno
odpowiednia grupa, chcialem napisac na pl.networking ale grupe zlikwidowali.

Mam w domu lacze Net24 podzielone na dwa komputery routerem asmax 804u.
Na tym routrze mam przekierowane 2 porty - 20 i 21.

Zainstalowalem BulletProof FTP Server i prawie wsyztsko dziala,
tylko czasem niektore osoby nie potrafia sie wbic na serwer. Czy te
osoby powinny sie laczyc w passive mode?

z gory

dzieki

Marek