Re: dual cpu? ecc? prośba o ułożenie serwera

Autor: Raf256 <spam_at_raf256.invalid>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 14:40:27 MET DST

trabancik <e5rfk9$rj7$1@inews.gazeta.pl> Saturday 03 of June 2006 10:00

> za 4tys nie kupisz dobrej płyty czteroprocesorowej,
> moze zacznik od potrzeb - do czego ci ten serwer potrzebny
> ja jak dopbieram serwer to grafiki w ogóle nie używam :):)
> chcesz serwer czy mocną stację graficzną ?

Grafika to bardziej przy okazji, najważniejsza jest prędkość.

Nie musi być 4 procesorowa, zastanawiałem się co jest najbardziej
ekonomiczne,
jedne bardzo szybki procesor np. 2 rdzeniowy,
dwa dobre procesory (może 2 może 1 rdzeniowe)
czy ew. 4 słabe procesory?

W górnej półce tzn >= amd64 3500 ceny za minimalnie szybszy procesor rosną
bardzo gwałtownie, może więc kupić dwa słabsze procesory?

--
Rafał Maj