Re: Co się dzieje z moim DVD?

Autor: <askorek_at_gmail.com>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 00:30:10 MET DST

Paweł napisał(a):
> Witam!
>
> Posiadam DVD JLMS XJ-HD165H. Problem polega na tym, że odtwarza on TYLKO
> oryginalne płyty DVD. Nie mogę otworzyć żadnych płyt nagranych na
> jakimkolwiek komputerze. Przy próbie otwarcia wydaje baaardzo dziwne dźwięki
> :D Czasami napęd zrobi łaskę i odtworzy płytę po wcześniejszym 5 minutowym
> oczekiwaniu. Dlaczego tak się dzieje? Wcześniej wszystko działało poprawnie.
> Aż tu nagle bach...?

a jak dlugo masz ten naped?
moze pomoze plyta czyszczaca
a jak nie plyta to regulacja glowicy - sam sie lepiej za to nie
zabieraj

orginalne dvd odczytuje, bo maja one wyrazniejsze sciezki, w te
nagrywane laser nie moze trafic. zobacz tez czy nie odczyta ci bardziej
firmowych nagrywanych dvd, moj naped na problem tylko z tanszymi
plytkami.

pozdrawiam
adam.