reklamacja dysku zigejta za poscrednictwem UPS scs

Autor: Piotr Krupa <yeh_at_astercity.net>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 20:48:07 MET DST
Message-ID: <4480812c$0$22604$f69f905@mamut2.aster.pl>

hej.
no wrezcie dostalem dysk do domku..
firma upssc reklamuje sie ze za ich posrednictwem trwa to tydzien.
BZDURA!!!

aby bylo szybciej polazlem sam
za okecie .. daleko zwlaszcza z bielan
i tu pierwsze oh!
przyjmujemy co dzien ale wysylamy w piatki
i od tego czasu liczy sie ten tydzien
OK pomyslalem no nic .
po czym czekam
tydzien 10 dni i nic
zadzwonilem, napisalem i pytam co jest czemu tak dlugo.
dostalem na maila numer RMA reklamacji - "sprawdz se sam...."
no dobra
patrze.. i widze
jak dysk zanioslem 9 maja to numer RMA przyznali 19go mailem poiprosilo ups
sc o nadanie go mopjemu dyskowi
a tak to przez ten tydziuen albo spali albo dziura czasoprzestrzenna... no
nic..
opis statusu reklamacji imho jest nieczytelny, za diabla nic nie wiadomo
co oznacza np. Testing BETA gdzie opisane w jakim stadiom juest dysk..

no i wczoraj zadzwonili
"Masz chlopie byc od 10 do 15 bo kurier ci dysk przywiezie..."
sprecyzowac nie chcieli, czy przed czy po 12..
10-15 i to wsio.. i saiedz i czekaj... udupili mnie na caly dzien wszak
pojechac na okecie to tez 3-4 godzinki.
co moge o tym sadzic??
dysk owszem wymienili..
z tym ze teraz mam chinski dysk a wczesniej chyba tajwanski.
w sumie ciesze sie ze wymnienili ale czy tolaska?
gdybym oddal do sklepu jak chcialem na poczatku ale siebalem ze na 2 tyg mi
zblokuje kompa..
a w sumie 22dni.. tiaaaa
pozdrawiam
Received on Fri Jun 2 20:50:04 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 02 Jun 2006 - 20:51:02 MET DST