Re: MMC 1 GB nie jest widziana w czytniku HAMA USB 2.0 Card Reader 19 in 1 CZY TO NORMALNE?

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 13:18:43 MET DST

"R.A.D.U.S" <no@spam.pl> wrote in message
news:e5nn8t$lcd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> nie jest chyba normalne, ale HAMA to chyba nie jest jakas rewelacyjna
> firma no nie ? sprobuj odczytac ja w aparacie lub innym urzadzeniu przez
> USB,
>
> mam podobny problem, z karta SD 2Gb ... uszkodzila mi sie chyba po
> sformatowaniu heh ... jaja jak berety ...

ja mam podobny problem z 2GB SanDISkiem, czytnik w kompie go nie widzi -
widza
go za to moj player MP3 i telefon, wiec podlaczam go do kompa za pomoca
playera...
mysle ze moze to wynikac ze specyfikacji/softu w czytniku - nie wiem czy to
da sie
naprawic

co do popsutej karty RADUSa - moze sformatowales ja w FAT16 - tez mialem
taki
problem z karta - stary player MP3 miewal problemy z kartami i bywalo ze je
formatowal :-)
do Fata16 zeby bylo jeszcze weselej...
no i kiedys na amen popsula mi sie 1GB Kingstona - bezproblemowy servis z
ich strony
w tydzien kurier z nowa karta - niesamowita firma, godna polecenia!

ZOMO