Nowa Grafa czy pamiec ?

Autor: Borys <borys_xUSUNTOO_at_interia.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 12:23:26 MET DST

Witam !

Zostalo mi nadmiarowe 350 zl ktore mam nieodparta ochote wladowac w kompa
:)
Jako ze gram dosyc sporo to pomyslalem nad wydajnoscia.
Moj sprzet wyglada mniej-wiecej tak :
Athlon XP3000+
Asus A7V-600-X
512 MB PC2100
Gigabyte Radeon 9550 128/128

Jakbyscie zagospodarowali te pieniadze ?
Inna i/lub dodatkowa pamiec ? Inna grafika ?
Jak to jest z taktowaniem pamieci i procesorem? Nalezy jakos specjalnie
dobierac pamiec do procesora ?
Lubie cisze (komputer 24/7) wiec grafika nie powinna podniesc poziomu
halasu

Drazni mnie rowniez szum zasilacza ktory mial byc cichy ( jakis chieftec z
2 wentylami) . Jest cos cichego, 400W w cenie 350zl ? Mam spore obciazenie
kompa : + 2x DVDRW , SCSI, SB Live, HDD120GB

Pozdrawiam

Borys