Re: Dysk

Autor: urug <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 10:40:01 MET DST

Przemek Bąchorek (pxxbxx) napisał(a):
> Witam. Mam 160GB dysk (Samsung HD160JJ SATA II). Niestety system
> operacyjny (Win XP Prof SP2) widzi tylko 136 GB, BIOS (niedawno
> flashowany) identycznie. Podobno Win XP ignoruje ustawienia BIOSu. Ale
> to nie zmienia faktu, że pomimo, iż mam włączoną obsługę dużych dysków
> system niezmiennie widzi tylko 136GB. Moja płyta to Gigabyte GA-K8NF-9
> (chipset: nForce 4). Miał ktoś podobny problem? Może ktoś z was potrafi
> pomóc? Z góry dzięki.
Sam mam taka plyte i do tego dysk 200GB, takze to napewno nie wina
plyty. Do glowy przychodzi mi jeden pomysl. Pewnego razu skladalem
komputer znajomemu z dyskiem 250GB i co bylo w tym dziwnego ze po
instalacji windowsa xp z sp2 dysk nagle byl wykrywany jako 136GB.
Naszukulem sie po necie wskazowek, niestety nic nie pomagalo.
Ostatecznie pojechalem do sklepu gdzie kupowalem dysk, podpielismy inny
i sytuacja sie powtorzyla. Okazalo sie ze do sprzedazy trafila wadliwa
partia dyskow. Po zmianie na inna firmy wszytsko zaczelo dzialac. Zeby
nie bylo ze narzekam na dyski samsunga - nie prawda sam ich uzywam,
kazda firma moze cos odwalic. Pozdrawiam