Re: Uszkodzony zasilacz - jakie objawy?

Autor: Monika <no_at_spam.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 09:41:08 MET DST

> Może być to zasilacz, ale równie dobrze np. napuchnięte
> kondensatory na płycie głównej (czego przyczyną jest również
> bardzo często zasilacz). W tym drugim przypadku wymiana
> zasilacza nawet na lepszy może w najgorszym przypadku całkiem
> już unieruchomić komputer. Dlatego pierwszym krokiem diagno-
> stycznym powinno być oglądnięcie kondensatorów na płycie i
> zmierzenie multimetrem napięć podawanych przez zasilacz.

Dziękuję za szybką i fachową odpowiedź.
Z tymi napięciami to będzie ciężo to zrobic ponieważ kompletnie się na
tym nie znam :/
Dodam jeszcze że kiedyś przez przypdek chciałam podłączyc napęd cd
podczas pracy komputera. Oczywiście, jak nie trudno się domyślić, po tej
"operacji" cos błysnęło, strzeliło i przez około godzinę komputer nie
reagował na przycisk power. Tak się zastanawiam czy prypadkiem przez to
nie został uszkodzony zasilacz.

--
Dyskusje o telefonach komórkowych
Opinie na temat operatorów