Re: Platforma 32 bit vs 64 bit

Autor: uC <uC_at_blabla.bla>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 09:33:30 MET DST

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote in message
news:e5o1pl.3n8.8@Hobby.od.20.lat...

> Nie mylę, mówię o tym, że kupuję sobie np. nową kartę muzyczną
> (bądź inne urządzenie) i po prostu nie ma drivera 64 bit do niego.
> Albo ktoś już posiada jakąś kartę/urządzenie
> i nie ma do niego po prostu driverów 64 bit.

To mowisz nie na temat, ja pisalem o zyskach z wydajnosci takiej maszyny a
nie o podlaczaniu skanera czy innej kamerki! A zdziwilbys sie jak duzo jest
juz driverow 64bit do sprzetu. Zreszta sam pracuje na XP Pro x64 od prawie
roku i jak na razie nie mam problemow z driverami.
Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu