Nagrywarka DVD do Siemens Fujitsu Amilo M 7405

Autor: Paula <sezam6_at_interia.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 01:55:50 MET DST

Witam serdecznie
Mam laptopa Siemens Fujistu Amilo M7405, firmowo jest w nim nagrywarka DVDRW
NEC ND-6500A, niestety od samego początku mam z nia problemy, raz czyta nraz
nie czyta mi płyt...i mam już tego dość, mam zamiar wymienić ją na inny
model.
Niestety jestem zielona kobietą na ten temat:) Dlatego prosze o pomoc jaki
model mam zakupić aby bez problemowo ja poprostu wymienić i jaki model
zakupic aby już więcej nie psuł mi dobrego humoru ?
pozdro i wielki dzięki