Re: Dysk

Autor: <sbarro_at_tlen.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 00:10:01 MET DST

To o czym, piszesz występowało standardowo w WinXP bez żadnych SP.
Sprawdź jeszcze raz czy na pewno to SP2 a jesli tak to może ktoś go
robił (windowsa) i nie wrzucił tej poprawki więc skorzystaj i innej
kopii systemu. Płyta którą posiadasz od początku istnienia nie
miała z tym problemów więc to problem windowsa ... pozdrawiam